8 år.....

Idag är det min och mikkos 8-års dag. Shit alltså åren flyger iväg. Imorgon kommer barnens kusiner o då SKA det vara klart med målning o städat då killkusinen är allergisk. Shit pommesfrite de blir hårdkörning nu. Har även varit hoss Oiva kiropraktorn o fixat till ryggen så nu brudarna från jobbet så ser de inte ut som jag skitit på mig hahahahaha  ;0) ringde Pia men inget svar.... hmm undra om de e dags nu..... tänker på min väldigt höggravida vän. puss på dig. Skickar en tanke o många kramar till min andra nära nära vän i köping. alla ni andra ingen nämnd ingen glömd. love you all.

Leo o Miio mammas älsklingar ni gör mig så stolt.

Älskar dig crazy man.



 

Kommentarer
Postat av: Pia

puss puss, o ja, nog kom hon ut allt! ;)

2009-11-02 @ 10:49:12
URL: http://ppiiaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Hallo stumpan!

Hoppas det är bra med er! Här är det full fart som vanligt men det går och man lever :) Jag har inte hört av mig du vet ju hur jag är! När jag börjar med att inte höra av mig skämms jag så mkt så då drar jag mig undan istället, frånb er alla, men sista året har varit så jobbigt också så jag har inte orka pratat med någon direkt.Men det är bättre nu

Saknar er kram

Bella

2009-12-14 @ 08:10:23
URL: http://bellisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0