jävla idiot

Fan fattar du inte att det sårar, att jag blir ledsen när du säger så. Jag o Mikko har fan ställt upp till 110 %  Så tänk nästa gång innan du kläcker ur dig saker. fan, fan fan. Kul att brorsan fick behålla jobbet, skönt att det går bra för någon. Vi håller på att möblerar om fortfarande renovering ... Lite grinigt här hemma men men det finns en del orsaker till detta.... jag står nog för åtminstone 80 % av grinigheten, så är det när man är kvinna och har den härliga veckan. Frustrationen växer över att inte få klara besked från de jobb mikko sökt, men så är det väll. Allt tar tid. Själv håller jag på att läsa teori till körkortet hemma då nr tid finns. Ja en hel del bollar i luften. Jag kan inte nog säga hur mycket jag saknar alla mina vänner.... nån som vill sponsra min o mikkos 7 års förlovning tänkte ta en kryssning hihi.  ;0))))  skoja bara. ta hand om er nu ska jag köra vidare.



puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Bara ringa gumman om du vill prata!!!

2009-03-13 @ 12:49:40
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: malin

älskar dig!

2009-03-13 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0