En liten snabb uppdatering

Hej mina nära o kära! till att börja med tack gumman för att jag fick låna pengar av dig.Aspinigt att behöva fråga ju. men tack igen puss på dig Tokdåligt med pengar vet inte hur vi lyckas men vi gör det. Och så fick vi hämta hem lilla killen... han har varit lite halvdålig hela dagen men varit ute hos farmor o spelat boll endå, han skulle prompt vara kvar sa han då, men nu ikväll vart han sämre mer feber o ont i halsen vill inte äta o dricka inte ens äta GLASS hmmm OCH så ville han hem till pappa o mamma men självklart, lillplutten ligger nu här i soffan och jag tror han somnat nu plutten. Fan jag lovar att det är bra drygt just nu, vet inte ens när jag vill ha semester......det ska vara klart nu innan den sista.... bläääääääää

till er alla från mig... ni är med mig överallt....  puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Gudmor ger sin älskade gudson en stryke kram så han blir snart frisk!

2009-03-25 @ 21:49:27
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Jenny

saknar er.. Pussa Leo från tantbus...

2009-03-26 @ 06:48:58
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG LINDA!!

du är bäst!

norrland i sommar, blir kanon!

2009-03-26 @ 21:50:43
Postat av: malin

jag där uppe!

2009-03-26 @ 21:51:46
Postat av: Linda

Vaddå? Norrland, jag ska ej dit.

Tack jag älskar dig med! eller er.

2009-03-27 @ 12:24:41
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0