Vart tog Måndagen vägen???

Jaaaaaa idag kom hon hem igen våran lilla sessa. En pigg o go tjej på strax över 3,5 år. Jo ett himla humör har hon väldigt trotsig nu så vi har väl inte varit så väldigt sams den senaste tiden men endå så är det min lilla tjej och jag älskar henne såååå mycket även henne storebror naturligtvis. Det mysigaste som finns är att höra storebror säga åååh miio jag har saknat dig.  (det är äkta syskonkärlek det) sen en halvtimme senare så är dom i luven på varann hahahaha....
JA ni vad har jag o mannen i mitt liv börjat med då? eller rättare sagt vad har jag lurat i honom hhehehe. Vi har rivit bort allt skit på väggarna upp i trappen m,m bilder finns på hans bloggsida. gammal väv o fibrerna i den fastnar i fingrar och på armar ja överallt känns det somsticks hela tiden.inte kul, inte kul.Nu ikväll så kom barnens yngsta kusin hit o lekte med dem men miio blev trött så hon gick o borstade tänderna o la sig..... leo o kusinvitamin lekte o röjde lite hehe. Hon är sågoo snäll den tjejen. kan ni tänka er att fast hon börjat skolan så tar hon dom mindre till sig. under liten tjej. Tänker oxå väldigt mycket på en familj som står mig/oss väldigt nära...... oj,oj,oj vad klockan är mycket...... jag som ska upp tidigt imorgon.... på hygienutbildning haha det lät va? men, men tillhör jobbet så det är bara att knalla dit.

see ya gött folks


problem finns det gott om, det gäller bara att inte ta dom till sig,,,,,,

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Gumz... vi måste ses snart :D

2009-02-18 @ 09:53:20
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Pia

hihi våga älska syskon kärlek ;)

2009-02-18 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0