Så ledsen.....

Jag känner en stark oro känner mig så korkad som tog det så lätt. Sitter o tänker o funderar vad som komma skall, tänker på er alla. Här sitter jag men vill bara vara där krama om alla finnas där hjälpa till med barnen. Den här personen har alltid och då menar jag verkligen ALLTID i vått o torrt stått vid min sida. Dom betyder så mycket för mig. Mitt hjärta krossas av att få höra hur det är fatt. JAg finns Vi finns. Kommer på stört. 24 timmar om dygnet finns vi för er alla.






När man tror att livet är på väg att sakta lysa upp tillvaron så kommer det stup som handlöst faller ned i. Man slår sig o slår sig igen kanske kanske blir man ärrad, ärrad för livet men för varje gång du ramlar så blir oxå styrkan kanske större att ta sig upp för stupet för att sedan kunna urskilja solen däruppe som lyser, lyser just på dig igen.



take good care

Kommentarer
Postat av: Jenny

man faller tar sig upp och faller igen hjärtat. det är livets gång men jag lovar dig mitt älskade hjärta att en dag står vi på toppen och ramlar aldrig ner igen...

2009-02-27 @ 17:23:47
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Ja de ska bli toppen kul.. men de ska göras endel innan allt är bra, måla om och tapetsera :P men de går fort när man väl börjar...



Klart vi ska ses snarast gumman, miss you alot!!! :D



puss

2009-02-28 @ 20:10:46
URL: http://tezzank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0