Möten o utbildningar

Alltså blääääää vad jag inte tycker om att ha en massa möten och utbildningar o skit på min lediga vecka.... shit man sliter häcken av sig för att få vara ledig en vecka var 6.e vecka. 
Ja så håller vi då på med våran trapp o övervåning.... hjälp det känns litegrann som man tagit vatten över huvet.... men men nu får vi ro det här i land kan andra så kan vi,
 men det fattas pengar för jag har nu konstaterat att när vi slitit bort skiten så skulle det bästa vara att tapetsera.... och vem har dom pengarna???? inte vi iallafall,
Nervös börjar man oxå bli om mannen i mitt liv ska få ett jobb. för jag lovar er att mellan 20-25000 i räkningar o lån varje månad funkar ännu mindre med en som stämplar o en som jobbar..... så funderar på att åka upp till stockholm o sälja mikko har hört att man får mer pengar för en oskuld hahahahahahaha.
 Jag tänker ibland på mycket saker, men nu kom jag på att jag inte orkar tänka o skriva mer nu ska jag nog ta mig i örat o natta mig själv..... that´s it





var rädd om dina vänner vårda dom ömt, för i slutändan så kanske de är det enda du har kvar

Kommentarer
Postat av: Linda E

Haha sälja Mikko? Hm undra hur mycket du skulle få? En finne? Hrm...törs inte ens säga mer. hehe

Tack för kommentaren, den värmde!

2009-02-18 @ 23:36:07
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Pia

vänner är blommor i lvets trädgård! <3

2009-02-21 @ 15:12:08
Postat av: Jenny

hmm hjärtat e du bakis idag??

2009-02-22 @ 16:25:03
URL: http://jennyfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0