födelsedagar och nu nalkas julen....

Hej o hå vad tiden tickar på. Leo har redan fyllt 6 år tappat 3 tänder o varit på resa till finland. Alltså gud vad jag saknade honom när han var borta... Han sa till mig i telefonen Mamma jag älskar dig till stjärnorna o tillbaka....  Det var det finaste jag hört på länge.... Min andra guldklimp har hafft Lucia på dagis hahaha hon är väll för söt... jag hade klätt hennes kronna i nått rött glittrigt som tydligen kliade o stack henne i huvudet... så under hela Lucia tablån så klia hon sig i huvudet o drog kronan fram o tillbaka på huvudet, jag var tvungen att smyga fram o fråga om jag skulle ta av den men envis som hon är såskulle den prompt sitta kvar. =0)) Jag har hunnit med en sväng till STHLM med en underbar person. En kvinna jag kännt i hela mitt liv vi har även jobbat ihop under några år. Hon är en sån där extra mormor eller vad man kan säga... hon köper alltid presenter till ungarna o alltid julklappar till dom. Hon är verkligen uppskattad. Har bakat lussebullar o pepparkakor andra kakor o bullar... ja de e kors i taket. Jag funderar mycket på mina kära o nära vänner jag har och som jag inte hinner träffa allt för ofta, jag o dom kan trösta sig med att de finns i mitt hjärta så de är alltid med mig. Min sambo ska på sin andra intervju för samma företag på måndag me like... Hoppas han får det för han behöver ett jobb nått att se fram emot  nått att göra o känna att han oxå tillför något till hemmet... Jag älskar honom o jag är väldigt stolt över honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0