Nej men hej allihop!

Oj, oj det var år o dagar sedan jag skrev blogg. Vet inte var man ska börja för det har ju hänt så mycket sen sist. Iallafall idag fyller min lilla prinsessa Ronja 2 år. Hon är mitt gudbarn. Grattis gumman. Idag så kände jag att jag inte fixade det här mer nu säger min rygg o axlar ifrån, sjukskrev mig från jobbet så får jag väl ringa Oiva kiropraktorn på måndag kanske ringa o låna spikmattan av våra goa grannar. =0)) vi har hafft besök av en annan liten 2 åring o hennes pappa idag en stund. Pappan är gudfar till våran son Leo. Ni som har läst min sambos bloggar vet kanske att vi håller på med den jävla trappen o övervåningen.... ja det var flera månader sedan men nu börjar det ta form iallafall. Mikko är fortfarande arbetslös, Jobb?? jo det finns jobb men antingen har han inte den utbildningen o erfarenheten eller så är det tok många som söker på varje så chansen är tyvärr inte så stor emellanåt. Det är skitdrygt inte bara för honom, eller jo säkert till störst del för honom men alla i familjen känner av o drabbas av den allra helst ekonomin. Sedan börjar det ju närma sig jul o ångesten dämpas ju knappast av det. Fan julklappar och sedan fyller även Leo år i December. Nice not!!! Har ni kännt nångång att ni kännt er trasiga färdiga slut o psykiskt utmattad?? Jag gör det... jag blir på hösten väldigt deppig o trött. om jag fick så skulle jag kunna sova bort hela dagar. Alla måsten hela tiden allt som man måste komma ihåg osv. jaja skitsamma. nu ska jag försöka bli bätre på att blogga. barnen kallar.

Bye,bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0