Söndag med stort S

Igår kom min älskade sara hit med sin vovve.... Sigge gillar inte Älva men det gör vi så han fick allt rätta sig efter det. JAg börja nästan tjuta när jag såg hennes mage. Oj, oj,oj vad den vuxit.  Men den lilla vill naturligtvis inte sparka när jag ska känna. Tänka sig att min Sara ska bli mamma. Längtar. Jag längtar snart även ihjäl mig efter mitt gudbarns lillasyster/lillebror vad det nu blir  ;0).  Men hallå det är i sommar ju. låååååångt kvar. Renoveringen som sagt har ju verkligen legat på is ett tag då jag varit/är sjuk och det ser ut som faaaan här hemma. Jag ska försöka orka göra ett ryck o städa om inte barnen hinner slå ihjäl varann innan dess.... (de är så osams nu hela tiden ) Miio är jättetrotsig och en otrolig retsticka just nu.Leo är inte helt oskyldig han heller men Miio är värst. Gårdagskvällen blev mys med barnen godis o film som hund o katt hette den väldigt underhållande hahahaha, men barnen orkade inte till slutet av filmen så de somnade. Japp väcka barn borsta o kissa barn sen i säng med dom. Sen var det min o gubbens tur att få mysa skulle se en film men fastnade framför West Coust  på Discovery, och vad hände tror ni???? joooooo Linda somna, vad ovanligt. Sn vaknade jag inatt av att miio kom o jag låg ensam i sängen... Miio sa nu får pappa komma upp, hahaha pappa sover i soffan miio men han måste komma upp o sova här sa miio, ja då får du gå o säga det till honom, men tror inte att du får liv i pappa nu.. :0)  Mikko det var tomt i sängen inatt.  Puss     Ja men just ja idag så har våran granne öppet hus i deras nya lokaler de har ju öppnat ett center för kropp hälsa o själ.  Så ska försöka hinna dit en sväng. Nej nu ska jag ta en kaffeskvätt o kolla så barnen inte slagit ihjäl varann. 



puss o kram o nyp i stjärten 

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ja han får väl komma och hjälpa när vi har flyttat till huset :P så du och jag kan sitta och titta på och tala om vad dom ska göra och dricka vin ;P

2009-03-01 @ 12:48:53
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Jenny

gummman gumman.. Det är jette jätte jätte LÅÅÅNG tid kvar ju :(

2009-03-01 @ 21:39:57
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för det fina sms:et du messade nu i kväll. =)

LOve you! Puss o Kram

2009-03-02 @ 22:51:52
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0