Hur kan hon leva med sig själv???

Alltså detta var droppen om det är som jag tror att det är..... ännu engång dras det upp. Jag trodde det var över ville bara glömma och gå vidare... vill inte veta av det här..... varför utsätta andra för sånt här.... Nu orkar jag inte längre ... vill aldrig se dig mer om det är som jag tror... vill att du försvinner ur mitt liv förgott... den enda som betyder nånting nu är din syster henne litar jag på till 100% hon är en riktig vän jag kan aldrig tro att hon skulle kunna utsätta någon för det du o din kollega har gjort.. Hoppas hoppas det löser sig så man inte behöver lida för ditt/era misstag sen.................FUCK THIS:.............

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Men gud gumman, va är de som har hänt?? :(

Ring mig nån dag...



puss

2009-03-31 @ 20:23:11
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Pia

Men gud va sur du är hjärtat ;) puss

2009-04-03 @ 17:10:06
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0