mm just det...

börjar med att gnälla..... nu är det på väg känns som jag ska explodera, blir galen snart, för nån vecka sedan var jag till kuratorn där vi tog upp det som jag faktiskt först o främst går för.... Johanna...... Kändes som jag reste tillbaka i tiden o vi hann bara snudda vid ämnet.... bröt ihop totalt... var slut i flera dar och pga av pollenskiten oxå....  Det är så mycket runt oss vet varken ut eller in skulle vilja träffa så många men vet inte var jag ska hitta tiden skulle vilja bli klar med allt här hemma, skulle vilja ha en massa pengar... ligger efter med så många födelsedagar o presenter o jag har skitont i magen av att veta att det kommer några till här snart... att veta att man inte har råd att ge nått till dom man vill ge. har skitont i magen av att inte veta när mikkos akassa kommer igång o när han får pengar..... suger fett allt.jag är så stressad inombords att magkatarren är tillbaka flera ggr om. sur tvär o grinig sover dåligt på nätterna. Känner mig fortfarande så sviken på vissa personer att jag känner att jag inte vill se dom.... allra helst en person som jag känt sen jag var liten...... Men vet ni vad som kniper värst just för sekunden?? jo jag har inga cigg........................

tillslut villjag säga tack Micke tessan o stefan för hjälpen den är helt ovärderlig.

fan nu börjar jag snart böla för jag saknar mina vänner bortai köping jättemycket.... shit mitt gudbarn har säkert hunnit växa skitmycket. älskar er alla.

Ingen nämnd ingen glömd


i me and my self

Kommentarer
Postat av: Jenny

inte ska du gråta älskade hjärtat.. Men du har lite rätt hon gror som ett frö :) PUSSSS

2009-05-15 @ 06:50:26
Postat av: Tezzan

Du ska att se att allt löser sig tillslut! De är motsträvigt ibland men de kommer vända, de lovar jag.



puss

2009-05-15 @ 10:07:58
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Pia

kom hit fåru rök av mig :D Puss puss

2009-05-16 @ 15:06:03
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0