längesedan nu!

Japp här har det varit fullt upp jobbat o donat o fixat o grejat. Kaos kaos ångest över kommande månader, hjälp hur ska vi fixa detta. Jo så har ja fortfarande trotsiga barn..... förra veckan en kväll så sa jag till barnen ett X antal gånger att städa sitt rum, o dom bara bla,bla,bla tittar på en som jag vore från en annan planet, sedan sa jag så här snälla barn mamma är trött o grinig..... Då säger Leo så här  - Men mamma jag älskar dig endå.... hahahahaha ja vad fan säger man??? Idag gjorde han det igen men då blev jag så full i skratt o vände om o gick ut. Jag var trött på att tjata 100 ggr typ på dom så jag tänkte ut en ide ni vet köra samma race som dom så jag sa Nu tänker jag inte prata eller svara er något mer idag. Då tittar leo på mig o så säger han - Du är så söt mamma.... Ja då vet de minsann vilka knappar de ska trycka på hihi... miio hon kommer gärna o ska kramas eeeexxxxxtra mycket när hon ser att hon nästan paserat gränsen.  Skulle vilja göra så mycket men det känns som om tiden inte räcker till, skulle vilja hinna träffa så många men som sagt tiden... men alla mina älskade vänner nära o kära... ni vet var jag finns ... nu måste jag försöka lägga mig o sova... Älskar dig mikko.

Kommentarer
Postat av: Linda

That's my godson! haha

2009-03-09 @ 23:10:25
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Jenny

puss gums!

2009-03-11 @ 10:04:55
URL: http://jennyfh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0