Hett....

mina o mikkos barn. taget av Linda E en dag i skogenär det, nej det svider på läpparna i munnen ner i halsen, hade på lite förmycket av en riktigt stark sås på maten som mikko köpt av en vän som i sin tur köpt via internet. oj,oj.Ja så har jag även avverkat en arbetshelg jobbar även imorgon sen är jag ledig 2 hela dagar jiiiipiiiieeee. Nu har lilla Nina flyttat till en pojke på 13 år, det verkade vara kärlek vid 1.a ögonkastet från bådas håll. Miio o Leo vart besvikna, Vi var tvungen att säga som det var. Vet inte om jag börjar bli paranoid eller vad det är konstiga vibbar från alla håll känns det som, helt plötsligt känner jag mig så osäker på folk o vad dom tycker o tänker om mig. Jag har även svårt att ta mig för o göra det jag skulle behöva göra. Som träna tex ut o träffa mina vänner. Jag vet inte varför jag gör så. Det är ju så lätt att bara gå ut o gå sätta sig på cykeln äta lite mindre m,m ja listan kan göras lång. Inte den här veckan som kommer men veckan efter är det dags för ett besök till kuratorn igen. Prata av mig lite. Det gnager fortfarande även i mig om dagis ja jusst ja skulle ju berätta mer om det, hmm var var jag nånstans då. Den som läser det här tror jag förstår om det skulle gälla deras barn. Jo som sagt gruppen isig på dagis är och har varit lite stökig o busig.... Jag kan känna lite som om att dom nya fröknarna inte har nån kontroll över situationen, det som gör mig arg o ledsen när det gäller mina o mikkos barn är att varenda gång man hämtade dom så var det bara gnäll om att de inte lyssnar de hade gjort dittan o dattan som inte passade sig många gånger var ju barnen närvarande o hörde vad som sas. Ibland när man hämtade dom så sa de ingenting alls gick bara förbi en. Det jag har reagerat väldigt starkt på är presis innan de gick på jullov Vi hämtade barnen miio kunde inte riktigt presisera var hon hade ont, men när vi skulle gå så kunde hon inte gå ordentligt så jag tog av henne byxorna när vi kom hem o jävlar jag skrek fanimig rakt ut, hon var nästan skinnflådd mellan benen. Våran tjej som många andras barn i den här åldern glömmer bort sig att gå på toa eller de har bara inte riktigt tid o när de kommer dit så är det nästan försent. Så då kommer det i trosorna, Detta har jag påpekat att dom ska fråga o hjälpa henne även påminna henne om att säga till om hon behöver byta underkläder, men gång på gång kommer hon hem antingen blöt eller svedd eller luktar urin.... och hur fräscht är det då? Även andra föräldrar har börjat uppmärksamma att det bara gnälls o skälls om deras barn. En kvinna som jobbar där ser fan imig grinig ut jämmt. En kvinna har nu gått in i väggen o det kan jag påpeka att jag tackar gudarna att våra barn inte var där när barnen fick svarfrån en fröken varför den här fröken inte var där... Den här fröken förklarade att hon är hemma o ledsen för att barnen bara bråkar...... Men hallå de är barn 3, 4 o 5 år hur jävla pedagogisk  är man på en skala då??? vad fan inte säger man väll så till små barn lägga över skulden på dom.... sjukt. Den sista fröken är den bättre som jag antar har fått ta en del kritik från många av oss om de andra. Hon är lugn väldigt pedagogisk men tyvärr så räcker det ju inte till på ca 15 barnnär de andra inte är det. Jag o mikko hade ett samtal med henne om våra barn o helt jävla plötsligt så är de hur trevliga som helst... ganska genomskinligt o falskt. Det stör mig att man vägrar gå ut o åka skridskor tex eller andra aktiviteter som andra grupper gör jusst för att det är så "jävla jobbigt" men jag ser ju hellre att de tar det gruppvis då om det är så jobbigt. De har tagit bort leksaksdagen i julas fick bara några barn "som sköter sig" gå på julvandring i kyrkan.  Det blir ett extra insatt föräldramöte snart o det behövs. blir det inte en stor förändring snart då kommer vi nog söka en annan avdelning.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Fy fan va jobbigt att de ska vara sådär på dagis... hallå nån jävla ordning får de väl vara, ja skulle ha gått i taket för länge sedan... sådär ska de fan inte vara!!!

2009-03-16 @ 10:40:05
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig snuttan!

2009-03-16 @ 20:55:57
Postat av: malin

ps, SÖTUNGAR!!!

2009-03-16 @ 21:06:58
Postat av: Mikaela

Fy fan vilket skit dagis.. ja skulle byta på en gång. Stå på er för sådär ska de inte gå till.

2009-03-18 @ 08:19:16
URL: http://mickiskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0