Det finns någon

som jag bryr mig väldigt mycket om, det gör ont att jag inte kan komma dit o hälsa på när jag skulle vilja. Hon är en stor del av mitt liv som jag håller väldigt kär, hela hennes familj håller jag otroligt kär. Varje dag finns de alla i mina tankar. Du är min vän i vått o torrt, du kom som en räddande ängel när jag hade det svårt du har funnits i glädje och när vindarna blåst hårt. Det är inte många mil emellan oss, så när sommaren kommer så hoppas jag vi kan ses oftare. Jag har några otroligt nära kära vänner som alla är speciella på sitt sätt för mig. Alla har en stor plats i mitt hjärta, Och du älskade gumman jag ser upp till dig du blev/är lite som en storasyster för mig. Jag vet att du inte alltid är stark Jag vet att du inte alltid är på topp, Men för mig spelar det ingen roll du är alltid min älskade J.

Som sagt bli inte ledsna mina andra älskade vänner för jag tror inte ni vet vad ni betyder för mig.


Mitt solsken o hopp Mikko med dig så andas jag varje dag. Du håller mitt hjärta i dina händer. var rädd om det.

Mina älskade barn, gör mamma så lycklig.

Mitt älskade gudbarn mitt solsken, du är mig så kkär så kär


Föresten körkortsteorin pluggar på mellan varven.,

Kommentarer
Postat av: Jenny

åååååååååå nu bölar jag ju... Nu vart jag mållös...

2009-03-21 @ 01:15:32
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: linda G

gör inte det gumman. :0) puss

2009-03-21 @ 09:36:09
Postat av: Pia

<3

2009-03-21 @ 14:31:44
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0