Utkast: väggen är ...

väggen är borta

väggen är borta jösss vad mycket spindelnät o skit man hittar.



jag efter en trevlig kväll hoss grannen. Fan vad kär man blir i sig själv när man blir lite lyset  *ASG*
lite berusad, då älskar man säg själv hahaha

miio hemkommen från farmor, väldigt frusen var hon

miio hemkommen från farmor



haha en annan bild på min son när vi var på leklandet. Leo styrketränar

leo styrketränar


fan i helvete vad det suger,,,allt skit suger så jävla kul att jobba när typ alla pengar går till räkningar lån o de resterande till mat sen är vi helt panka. haha till att sätta ut grejer på blocket...  Jo men just ja inte fick han jobbet heller det där som ja skrev om igår.... kul det känns som om de sparkar undan fötterna på oss, men däremot så vet jag att vi inte är de enda som har det så jusst nu...... många får gå och många är i vår sits.Nu ska jag ta mig i väg o hämta min dotter hoss grannen


tjingeling pingpong


Kommentarer
Postat av: Jenny

Efter regn kommer det solsken efter solsken kommer det regn.. pösssssss

2009-02-26 @ 09:04:40
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo vi sitter där me där mannen är utan jobb =( Så tråkigt, men de kommer ju bli bra sen =) Puss!

2009-02-26 @ 17:32:26
Postat av: Anonym

Allt kommer lösa sig gumman! Ring om du vill prata!



puss

2009-02-26 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0