snorigt o rörigt hemma!!!

Men fan vad rörigt o dammigt det är hemma.sjuk är jag med men, men det funkar.... ja vi har tagit en två dagars paus från skiten här.... orkar inte blir sååååå jävla deprimerad när jag ser alla fel o skit som dyker upp ser alla pengar som flyger iväg.... (pengar vi inte har) Dock ser jag lite ljus i framtiden för våran del, ser ut som det finns jobb på g till min käre sambo, Fan mikko vill du gifta dig med en grinig surkärring på fyllda 30??  haha vad romantisk jag är...... Varför är det så viktigt för mig att få gifta mig? Vet inte men han är ju mannen jag vill leva med resten av mitt liv. Så varför inte??? Livet runt oss har inte alltid varit happy times men vi har tagit oss igenom skiten iallafall. Visst saknar jag systeryster det gör jag varje dag men det känns iallafall som om jag har kunnat släppa taget om henne, låta henne vara älskar o saknar o hon finns alltid med mig endå, Visst saknar jag mommen med, När jag tänker tillbaka så önskar jag att jag agerat på ett helt annat sätt en vad jag gjorde då. Jag skulle hellre ha kämpat för att hon skulle ha fått somna in hemma i sin egen säng visst var jag höggravid när hon var vid livets slutskede men min lilla mormor var presis som syrran väldigt smal och ganska lätt. Jag vet så väl att hon velat det men paniken man kände då var bara att hon skulle få vård och inte behöva lida och ha ont. Det är heller inte fel men nej jag skulle ha gjort som jag skrev nu. Jag tänker aldrig mer gå mot nåns vilja utan de ska få göra det som känns bäst för dem. Förlåt kära mormor. Du gjorde mitt liv rikt. Fan Jenny har tänkt asamycket på dig idag..... Du är ofta i mina tankar. Linda du vet att du kan ringa presis när du vill. Tessan förfan miss you. Jaha jag har lovat en viss dam lite bilder hehehe på skiten här hemma. så jag lägger in några. Föresten blev jag skitskraj igår min lilla bebis Sigge började halta o bete sig knepigt sen ramla han omkull, fan jag höll på att börja grina..... jajajaja jag vet vad en del tänker nu... hon som inte skulle ha nån katt.... men han har blivit en familjemedlem o jag tycker väldigt mycket om honom. jaja saken är den att idag så är han presis som vanligt igen (skumt).... mamma sa att dom kan få sprickor i trampdynorna så jag ska kolla det. annars var det väl bara en lät vrickningen eller nått sånt. Tyvärr så måste vi göra oss av med nina kaninen det funkar inte, vet inte vad o hur jag ska säga det till miio känns bara som man sviker henne hela tiden nu inte skoj. Föresten  så längtar jag till alla mina vänner ska föda barn, ja jag faktiskt längtar efter att få lukta på en liten bebis de är så goa. Min älskade sara  typ 7 veckor kvar E-G typ nått sådant oxå...... Men din Jenny får jag vänta på enda tills i sommar.... lååååååååångt kvar  (grina)  , nej men korten då....fyfan jag hatar väv 
uschia mig.

Fan en jävla bild fick jag in och nu kommer jag inte ihåg hur jag gjorde mitt tålamod är inte vad det ska vara grrrrrrrrrr


nu jävlar skiter jag i det här.... puss

Kommentarer
Postat av: Pia

hahah va söt du är Linda. ;) De kommer bli fint när de e klart !!

2009-02-25 @ 01:06:26
Postat av: Jenny

gumman du finns med i mina tankar JÄMT!!!!

2009-02-25 @ 07:50:25
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Saknar dig med gumman!



Måste ses snart!



puss o kram

2009-02-25 @ 11:21:56
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Mikko

I brist på annat: Du är utmanad.. Kolla bloggen min =O)

2009-02-25 @ 13:38:10
URL: http://mijoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0