Lördag morgon...

Det blev sent igår. Vad gjorde jag? ja tro det eller ej jag sträckläste Charlotte Perellis bloggar. När jag läst en kunde jag inte sluta hahahaha. Vaknade imorse av att jag ställt väckarklockan sen kom Leo och sa att han var hungrig. Upp och hoppa för miio skulle endå till farmor därav väckarklockan. Miio överlycklig klädde på sig utan problem (konstigt) Leo o jag satte oss i soffan han åt lite frukost o vi tittade sen på Disney chanel. Jag höll på att somna flera ggr. Japp så knackade det på dörren och där stod våran lilla grannkille och ville leka......  ja just ja det är ju alla hjärtans dag idag, men det kvittar för min sambo verkligen dissar allt som har med alla hjärtans dag. Jaha det är ju inte så att jag måååååååste ha blommor o choklad det skulle räcka med lite tända ljus lite vin o en trevlig film o ett trevligt sällskap (min man alltså) men men dissa,dissa, dissa hmmmm .... jaja man kan ju inte få allt hehehe  ;0) Han har fått sovmorgon idag det kan han behöva... Nu förtiden blir det inte många sovmornar för honom. Väntar på att han ska vakna vi ska tioll pulkabacken sen handla o laga mat sen sen sen sen ska linda jobba. maybe baybe jag uppdaterar ikväll.....


puuuuussss

Kommentarer
Postat av: AprilMama

Vad gör han om dagarna så han måste ha sovmorgon?

Puss

2009-02-14 @ 11:30:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27931/
Postat av: jenny

Tjingeling stumpan nu kan man se vad du skri ver ju... Älska

2009-02-15 @ 13:58:38
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: PIIIAAA

Nu gumsan finns du på min sida så kan ja läsa allt skvaller om dig hihi. o du får väl pika din man att vilken dag som helst kan va allahjärtansdag ;)Puss

2009-02-16 @ 00:45:11
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0