Jag och en dator??!!

♥ Nej allvarligt så hade jag skrivit en lång blogg idag på dan innan jobbet. Sen nu ikväll när jag kommer hem så funkar det inte folk kan inte läsa den jag blir frustrerad för jag är ett riktigt pucko när det gäller datorer. Det måste vara så att det är jag som fan är jävligt trög hahahaha. skitsamma, nu har gubben hjälpt mig lite så jag börjar få lite ordning på det här. Men han blev nästan frustrerad han med... men hallå vad synd att man är en sån där jäkla iriterande menskossa... annars hade man ju kunnat gått upp o tackat honom....  hehehe  ;0)  ♥



♥  tjip på er  ♥

Kommentarer
Postat av: Linda E

inte lätt med nya saker vettu. Det tar tid vet du.

Puss

2009-02-13 @ 23:26:16
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0