Ormfobi

och spindlar ödlor möss  råttor och tro det eller ej fåglar. Idag var jag själv en stund pratade med min ängel Malin i telefon då jag upptäcker till min stora fasa att Sigge släpat in en ja koppar orm i hallen (jättestolt var han) jag skiter fullständigt i att den är ofarlig, jag grips iallafall av panik. Lägger på  och ringer mikko som verkar tycka att det är lite komiskt. börjar hyperventilera men försöker lugna mig själv, känner mig svimfärdig. Miko kommer hem och avlägsnar den och en salamander som låg på trappen. Nu börjar linda grina.... kanske löjligt men tårarna bara spruta..... ja sen finns det saker som jag fortfarande inten vill skriva om här som bekymrar mig väldigt mycket  vet inte hur jag ska göra vet inte vad som kommer hända, Detta förstörde hela min semester, eller det kanske är så att jag låter det förstöra  semestern. Jag tänker gå o få healing så jag blir av med linte negativ energi.  



Nu ger jag upp

Kommentarer
Postat av: malin

massa kärlek.

2009-04-30 @ 14:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0