längesedan sist.....

Som jag skrev.... det har hännt mycket under den här tiden, vet ej omj ag skriver om allt. Vi har hafft Pia viktor och Peo här som nattgäster för ett tag sedan, sedan har vi varit hundvakt, haft kusinbesök som nattgäster hållt på och röjt i trädgårdenj blev då en trädgårdskista mindre och en klädvinda mindre, detta har min älskade sambo o hans medhjälpare väldigt roligt åt  ;0))))  trädröjning är farligt hahaha.Huvudsaken att dom inte skadat sig mer en dom gjort. Eller rättare sagt Mikko. ont i sidan efter att slagits med trädet. Jobbat oroat mig för mina nära o kära vänner, oroat mig för framtiden, börjat fundera över vem man kan lita på nu förtiden, känner mig blåst o lurad kränkt o jävligt ledsen o besviken. Men skriver inte mer om det här. Glömde bort min o mikkos 7 års förlovningsdag som är idag. Hm det brukar vara karlarna som brukar göra det. Men jag fick väldigt fina blommor Han kom minnsan ihåg hihi. Nu skulle jag behöva boka tid för min spa behandling som jag fick i present när jag fyllde 30. Semester tog jag den här veckan just för att hinna med allt hemma, funderar på om jag och barnen ska ka till tuna park imorgon o plantagen. Ligger efter med presenter till folk dessutom ska jag köpa nått fint till lilla nike. Barnen behöver vårskor m,m ja listan kan göras lååååååånnnnng. Jag behöver Mascara.



Leo o pappa snickrar



Mina kusiner

dom är så söta Jennifer den mörka Rebecca den ljusa

 
Mikkos bevis på att jag ställer halvdrukna kaffekoppar överallt...  Hmmmm då har ni inte sett hur det ser ut på hans sida av sängen.  ;0)



Min prinsessa, tänk att dom kan somna på de mest konstigaste sätt...





Så här såg kistan ut när Mikko o stefan hållt på Detta är ingentig efter att mikko o micke hållt på.. då blev den fan imig platt



Min prins, en slagen kämpe




Jaja mer kommer en annan gång. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumsan, du glömde ju nämna att ni fått en till familjemedlem! =) Våran älskade Nisse! ;) Puss

2009-04-29 @ 20:14:09
Postat av: Pia

De va jag som skrev de där översta, varför mitt namn inte kom med vet jag inte..

2009-04-29 @ 20:14:43
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0